Szkolenia On-Line

Obecnie dostępnych jest 7 szkoleń.

Szcz─Ö┼Ťcie na nocniku. Trening czysto┼Ťci dla dzieci z ASD. 27.10.2022

3 h
Wszystkie poziomy

Program szkolenia: 1. Wprowadzenie do tematu szkolenia. 2. Przedstawienie korzy┼Ťci …

Uczestnik...
dowie si─Ö, jak przeprowadzi─ç ocen─Ö gotowo┼Ťci do treningu czysto┼Ťci dziecka;
pozna normy i czynniki zak┼é├│caj─ůce przebieg treningu;
otrzyma narz─Ödzia podnosz─ůce poziom motywacji u dziecka do uczenia si─Ö czynno┼Ťci toaletowych;
nauczy si─Ö wprowadza─ç kroki treningu w odpowiedniej kolejno┼Ťci;
nauczy si─Ö zbiera─ç i analizowa─ç dane dotycz─ůce obserwowalnych zachowa┼ä dziecka zwi─ůzanych z fizjologi─ů wydalania;
pozna sposoby dzia┼éania w wypadku l─Öku przed ┼éazienk─ů, nocnikiem, sedesem;
otrzyma wiedz─Ö o najcz─Östszych przyczynach zanieczyszczania si─Ö dzieci;
pozna zasady wsp├│┼épracy z rodzin─ů w zakresie prowadzenia treningu czysto┼Ťci.

Wybi├│rczo┼Ť─ç pokarmowa u dzieci z ASD. Program MARCHEWKOWE POLE -cz─Ö┼Ť─ç I. 20.09.2022

4 h
Wszystkie poziomy

Program szkolenia: 1.┬á Przedstawienie za┼éo┼╝e┼ä programu MARCHEWKOWE POLE 2. Zasady …

Uczestnik...
Pozna najnowsz─ů wiedz─Ö na temat wybi├│rczo┼Ťci pokarmowej oraz badania dotycz─ůce jej uwarunkowa┼ä;
Nauczy si─Ö diagnozowa─ç nasilenie trudno┼Ťci u dzieci z ASD oraz tworzy─ç odpowiedni program terapeutyczny dla dziecka;
Otrzyma wszystkie niezb─Ödne formularze do diagnozy problem├│w dziecka, listy kontrolne do analizy trudno┼Ťci oralno-motorycznych, dzienniki ┼╝ywieniowe, tabelki do notowania ─çwicze┼ä w domu dziecka oraz arkusze do stworzenia programu;
Nab─Ödzie umiej─Ötno┼Ťci prowadzenia treningu odwra┼╝liwiania na nowe produkty spo┼╝ywcze;
Nauczy si─Ö realizowa─ç zr├│┼╝nicowane zaj─Öcia wspomagaj─ůce proces odczulania na nowe jedzenie;
Zapozna si─Ö ze skutecznymi metodami radzenia sobie z behawioralnymi trudno┼Ťciami pojawiaj─ůcymi si─Ö podczas spo┼╝ywania posi┼ék├│w;
Pozna strategie wspierania rodziny dziecka z wybi├│rczo┼Ťci─ů pokarmow─ů.

Warsztat uwa┼╝nego i praktycznego wprowadzania strategii redukuj─ůcych wybi├│rczo┼Ť─ç pokarmow─ů. MARCHEWKOWE POLE – cz─Ö┼Ť─ç II. 27.09.2022

3 h
Wszystkie poziomy

Program szkolenia: 1. Praktyka uwa┼╝no┼Ťci jako element terapii wybi├│rczo┼Ťci pokarmowej …

Uczestnik...
Nauczy si─Ö organizowa─ç sesje ─çwicze┼ä przygotowuj─ůcych dziecko do jedzenia nowych produkt├│w spo┼╝ywczych;
Otrzyma 5 tygodniowych zestaw├│w tematycznych do wykorzystania do oswajania nowych potraw;
Nauczy si─Ö organizowa─ç wspieraj─ůce dziecko otoczenie;
Nauczy si─Ö przygotowywa─ç odpowiednie pomoce wizualne, kt├│re u┼éatwi─ů dziecku ─çwiczenia;
Pozna niebanalne, ciekawe pomys┼éy i sposoby na rozwi─ůzywanie pojawiaj─ůcych si─Ö podczas ─çwicze┼ä trudno┼Ťci;
Otrzyma spis potrzebnych do zaj─Ö─ç narz─Ödzi i przedmiot├│w oraz literatury dotycz─ůcej jedzenia dla dzieci;
Otrzyma informacje dotycz─ůce nawi─ůzywania efektywnej wsp├│┼épracy z domem rodzinnym dziecka.

Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z ASD – Kurs III stopniowy

45 h
Wszystkie poziomy

Program szkolenia: STOPIE┼â I 5-6.03.2022 1. Stosowana Analiza Zachowania – …

Uczestnik...
otrzyma wiedz─Ö na temat podstawowych praw uczenia si─Ö, rozwoju motywacji, rozwoju dziecka z ASD, technik behawioralnych i kompleksowych interwencji terapeutycznych;
nauczy się wykorzystywać tę wiedzę do kształtowania nowych zachowań swoich podopiecznych;
pozna efektywne techniki wspieraj─ůce rozw├│j spo┼éeczny dziecka z ASD;
nauczy si─Ö uczy─ç dzieci szybko i skutecznie z uwzgl─Ödnieniem proces├│w generalizacji;
otrzyma wiedz─Ö na temat modelowego systemu wsparcia rodziny dziecka z ASD i rozszerzania terapii na ┼Ťrodowisko domowe;
nauczy si─Ö analizowa─ç bariery rozwojowe dziecka oraz pozna kompleksowe interwencje terapeutyczne stosowane do minimalizacji tych barier;
otrzyma wszystkie niezbędne do prowadzenia terapii arkusze, karty do ewaluacji programu, przykładowe programy, pomoce w formacie pdf, skrypt materiałów szkoleniowych;
udoskonali sw├│j warsztat pracy i nab─Ödzie nowe kompetencje podnosz─ůc tym samym sw├│j profesjonalizm.

VB MAPP. Ocena umiej─Ötno┼Ťci j─Özykowych i spo┼éecznych dzieci z ASD. 13-14.09.2022

6 h
Wszystkie poziomy

Program szkolenia: 1.┬á Wprowadzenie do szkolenia, om├│wienie programu. 2.┬á Potrzeby …

Uczestnik...
Zapozna si─Ö z narz─Ödziem do diagnozy poziomu rozwoju j─Özyka i umiej─Ötno┼Ťci spo┼éecznych zwi─ůzanych z j─Özykiem - VB MAPP;
Otrzyma podpowiedzi na czym koncentrowa─ç si─Ö tworz─ůc programy j─Özykowe dla dziecka z ASD, od czego zaczyna─ç prac─Ö, jakie strategie uczenia planowa─ç oraz jak planowa─ç ┼Ťrodowisko terapeutyczne;
Nab─Ödzie podstawow─ů wiedz─Ö na temat rozwoju j─Özykowego dzieci z ASD oraz powt├│rzy wiadomo┼Ťci dotycz─ůce norm rozwoju j─Özyka u dzieci neurotypowych;
Nauczy si─Ö ocenia─ç poziom poszczeg├│lnych form j─Özykowych i programowa─ç kolejne kroki ich rozwoju;
Nauczy si─Ö analizowa─ç bariery rozwojowe utrudniaj─ůce dziecku z ASD nauk─Ö nowych umiej─Ötno┼Ťci j─Özykowych;
Otrzyma wskaz├│wki kierunkuj─ůce dzia┼éania terapeutyczne w zakresie redukcji zaobserwowanych barier;
Otrzyma niezb─Ödne do przeprowadzenia diagnozy poziomu rozwoju j─Özyka arkusze i karty oraz arkusze do tworzenia program├│w j─Özykowych;
Otrzyma przykładowe pomoce do wykorzystania w terapii.

Agresja i autoagresja u os├│b ze spektrum autyzmu. Skuteczne strategie terapeutyczne. 05.10.2022

4 h
Wszystkie poziomy

Program szkolenia: Om├│wienie przebiegu szkolenia. Poj─Öcie zachowania trudnego, definicja agresji, …

Uczestnik...
Pozna epidemiologię zachowań agresywnych i autoagresywnych osób z ASD i pokrewnymi zaburzeniami;
Pozna najcz─Östsze przyczyny biomedyczne i ┼Ťrodowiskowe w/w zachowa┼ä;
Nab─Ödzie umiej─Ötno┼Ťci, kt├│re pozwol─ů mu przeanalizowa─ç zachowanie z punktu widzenia bezpo┼Ťrednich bod┼║c├│w prowokuj─ůcych zachowania agresywne i autoagresywne;
Będzie umiał dostrzegać pierwsze symptomy tych zachowań;
Nab─Ödzie umiej─Ötno┼Ťci planowania konsekwentnych oddzia┼éywa┼ä wp┼éywaj─ůcych na zmniejszenie agresji i autoagresji u osoby z ASD;
Pozna sposoby tworzenia skutecznych działań zapobiegawczych;
Dowie si─Ö jak zatrzyma─ç rozwijaj─ůce si─Ö zachowanie;
Uzyska wiedz─Ö na temat podstawowych przepis├│w prawnych obowi─ůzuj─ůcych w plac├│wkach o┼Ťwiatowych, kt├│re stanowi─ů podstaw─Ö etycznych oddzia┼éywa┼ä;
Pozna kilka kluczowych narz─Ödzi i pomocy wizualnych pomocnych w pracy z osob─ů agresywn─ů i autoagresywn─ů.

Wsparcie terapeutyczne w l─Ökach, rutynach i autostymulacjach os├│b ze spektrum autyzmu 11.10.2022

4 h
Wszystkie poziomy

Program szkolenia: Norma a zaburzenie w przypadku zachowa┼ä stymulacyjnych. Rodzaje …

Uczestnik...
Pozna epidemiologię zachowań autostymulacyjnych w spektrum autyzmu;
Będzie umiał rozpoznawać te zachowania;
Pozna sposoby obni┼╝ania cz─Östotliwo┼Ťci zachowa┼ä autostymulacyjnych;
Nauczy si─Ö tworzy─ç plany budowania zachowa┼ä zast─Öpczych w oparciu o t─Ö sam─ů funkcj─Ö;
Pozna ograniczenia, kt├│re stwarzaj─ů zachowania autostymulacyjne, l─Ökowe i kompulsyjne;
Będzie znał schemat tworzenia się zachowań kompulsyjnych;
Pozna znaczenie ekspozycji w pracy z osobami przejawiaj─ůcymi zachowania l─Ökowe;
Nauczy si─Ö rozpoznawa─ç przyczyny l─Öku u os├│b z autyzmem;
B─Ödzie rozpoznawa┼é r├│┼╝nic─Ö pomi─Ödzy l─Ökiem i fobi─ů;
Pozna kilka sposob├│w post─Öpowania w przypadku zaburze┼ä l─Ökowych wsp├│┼éwyst─Öpuj─ůcych w spektrum autyzmu;
Pozna proste sposoby relaksacji, kt├│re warto zastosowa─ç w chwili narastaj─ůcego l─Öku;
Otrzyma arkusze niezb─Ödne do monitorowania fobii